Liity jäseneksi

FSCF toivottaa sinut lämpimästi tervetulleeksi yhdistykseen. Jos sinulla on ideoita tai ajatuksia siitä,  millaista harrastusta, tapahtumaa tai toimintaa toivoisit järjestettävän, kerro se rohkeasti meille!

Liittyminen on helppoa: täytä vain alla oleva jäsenlomake ja lähetä liittymisilmoituksesi. Saat myöhemmin ilmoituksen jäseneksi hyväksymisestä sekä jäsenmaksua varten tilisiirtolomakkeen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tiedotamme myös yhdistyksen toiminnasta sähköpostitse.

Yhdistyksen jäsenmaksu vuonna 2023: 25,00 euroa.

Perhe- ja nuorisojäsenet vuonna 2023: 12,50 euroa.

Yhdistyksen jäseniä ovat yksityiset henkilöt. Henkilöjäseniä ovat vuosi-, perhe- ja nuorisojäsen.

• Vuosijäseneksi voi liittyä jokainen yhdistyksen tarkoituksesta ja toiminnasta kiinnostunut. Vuosijäsen maksaa vuosittain jäsenmaksun.
  • Perhejäseneksi voidaan hyväksyä jäsen sellaisesta perheestä, jonka joku muu jäsen on jo yhdistyksen vuosijäsen, jos perhejäseneksi haluavalla on sama osoite kuin vuosijäsenellä.
  • Nuorisojäseneksi katsotaan henkilö, joka on alle 15 vuotias. Nuorisojäsen on nuorisojäsen sen vuoden loppuun asti kun täyttää 15 vuotta, jolloin hän suostumuksellaan siirtyy vuosijäseneksi.